Oldalak

2013. március 21., csütörtök

Akció reakció




Reggel igyekeztem kifogni az eben: az egyik szoba ajtó ugyanis nem záródik rendesen, így elbarikádoztam a szennyes kosárral, hogy ne tudjon bejutni, s kedvenc foglalatosságának hódolni: heverészni a bevetetlen ágyban. Mikor hazaértem, első pillantásom az ajtóra esett. Még zárva volt. Győztem, rikoltottam, diadalittasan. Végre egy sikerélmény, a reggeli hisztis ovi menet után, amit a tegnapi után, ma már inkább nem részletezek.
Mindez persze ok okozati összefüggésben volt az ő korábbi akciójával. Hajnalban ugyanis, miközben álmos fejjel mentem volna kifelé a szobából, ő is elindult előttem komótosan, aztán hirtelen gondolt egyet, először leült, persze majd hasra estem, majd hosszában kinyúlt. Tuti, hogy szivat. És még élvezi is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése