Oldalak

2013. február 20., szerda

Üres agy


Elhatároztam, hogy mindennap írok egy oldalt, s előbb utóbb könyv lesz belőle. De hirtelen olyan üres lett a fejem. Na a csoporttársnőm feje jutott hirtelen eszembe, miközben a tanárok óráinak dinamizmusáról beszélgettünk. S mivel én a turisztika órát nem tartottam unalmasnak, ő kikelt magából: de hát egész másról beszél, s hogy jön ő ehhez, meg ki hatalmazta fel, mi közünk hozzá,s stb szitok kérdések áradtak ki hétfőn önmagából kikelt szájából. Én meg ráhagytam, vihogtam, s örültem, hogy megkönnyebbült. Nemsokára le is lépett. Lehet sok volt neki eme tanárunk újabb tantárgya a háztartás gazdaságtan rejtelmeiről. Még el talál kanyarodni a témáról s ő újra ideges lesz. Na ez van, ha az ember hétpróbás ökoturisztikai szakértő akar lenni. Ráadásul kisgyerekes anyaként. Hogy mit meg nem enged a világ.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése